Lite Info!

Angående min nya blogg så är det en helt ny typ av bloggmall från blogger & inte lik min andra,jag tycker att den har blivit bra efter att ha jobbat i koderna & det bästa av allt med den är att den är responsiv alltså ses likadant i alla skärmar surfplatta,dator eller mobil alltid samma,vill informera om en liten detalj som inte funnits innan i designen.Det är ...
"ikonen" uppe t.v på startsidan 3st - klicka där finner ni gadget med litet arkiv.länkar bla

Som vanligt sitter jag här i mitt lilla burspråk när jag "jobbar",
bloggar & ...Ofta tittar jag ut över Vättern & lilla Hjohamnen 

                   Äldre inlägg →   

Kommentarer

  1. Din blogg är så söt och vacker 💚
    Vackert är ditt burspråk och din utsikt.
    Stor kram 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du ...
      Ja,här njuter jag mest av utsikten hihi
      /Stor Kram denna soliga underbara dag!

      Radera
  2. Vilken fin blogg du skapat! Well done. Hoppas allt är bra med dig:-)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärtligt,fina du!
      Kul & "se" dig/Kram

      Radera
  3. Åh, vilken underbar plats att sitta och skriva på! Så romantisk, det passar dig verkligen!
    Det blev bra med arkivet där till vänster, lätt att hitta äldre inlägg.
    Ha det så jättegott i vårsolen, Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm.här i lilla burspråket i sovrummet trivs jag,men...
      Hur mycket "jobb" de´ blir vet jag inte hihi Tittar mycket ut.
      Ja,jag tycker själv att det blev bra/Kram fina du i vårsolen!

      Radera
  4. Vilken mysig liten hörna du har. Kram.

    SvaraRadera
  5. Hej :)

    Nämen titta så himla fint du har det här :)
    Jag blev orolig och trodde du hade försvunnit när jag inte kom in på din andra blogg.
    Skönt att så inte var fallet.

    Ha det gott gulliga du.
    Kram kram från Gurkiss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va´ du är snäll ... Då missade du mitt flyttinlägg.
      /Kram & ha dé riktigt gott vännen!

      Radera
  6. Ljuvlig, din skrivarhörna!
    Önskar dig en fin dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig plats! Så vackert skrivbord!
    Tack rara du för dina fina hälsningar och omtanke hos mig efter händelsen i Stockholm!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm,det är mysigt & lilla "bordet" är både vackert & romantiskt!
      Jag känner oerhört i hjärtat ska du veta/Kram & ta hand om dig/er!

      Radera
  8. Så fint det blivit här inne 💗
    Mysigt att få sitta i burspråket och skriva.

    Kram på er 💗

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,jag tycker själv att det är fint hihi ...
      Att sitta här i lilla burspråket é mysigt!
      /Kram go du

      Pst...Din nya blogg har blivit riktigt fin mé!

      Radera
  9. Vilken charmig romantisk plats ♡

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt för att du tog dig tid att läsa & lämnade en liten kommentar i ämnet!